lørdag den 6. november 2010

Udsøgt kunsthåndværk og kunst



Fredagen gik med en tur til Aarhus. KIC slog dørene op til en masse dygtige udstillere. Rigtig mange keramikere er repræsenteret, smykkekunstnere, tekstil m.m.

Udstillingen åbnede med en workshop, hvor jeg var så heldig at deltage. Temaet var mod og sanser. Jeg vil ikke gå så meget i detaljer, men bare sige at det var super inspirerende.

Nå ja - og så blev der også købt et par julegaver - inkl. én til mig selv. Vil ikke bringe noget foto, da den meget ligner gaven til min svigerinde.

Tjek udstillerne på KIC ud her

Bagefter var jeg lige forbi AROS og lod mig imponere, fortrylle og fordybe af Julie Nords meget detaljerede og fabulerende værker.

Se hvad Aros skriver om Julie Nord, Xenoglossy her

Og så var jeg jo desværre ikke så heldig at nå til København og se Kronprinseparrets smukt udsmykkede hjem i Frederik VIII's palæ. Men sørme om ikke Aros har lavet en udstilling med monster store fotos, videoer og rum indrettet som på Amalienborg. Det var (næsten) som at være der. Så hvis du heller ikke nåede det, så tag lige et smut forbi Aros og få indtrykkene der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar