fredag den 11. februar 2011

Udfordrende flet

Min tålmodighed blev seriøst sat på en prøve med dette projekt. Efter et inspirerende besøg hos Emmy, gav jeg mig alligevel i kast med det. Første gang - for et halvt år siden - gav jeg op. Men stædigheden og det, at jeg var så vild med resultatet gjorde, at jeg kom i gang i onsdags.

En hel cykelslange blev klippet op i 5mm brede små ringe, som jeg så flettede ind i hinanden i et lidt forvirrende system. Det tog mange timer, men hold da op, hvor er jeg glad for resultatet. Det er jeg sikker på at min mobil også er.

3 kommentarer:

  1. Hej Annette !

    Mobil tasken er super flot - bliver simpelthen nød til at forsøge mig med en :O)
    Hvordan laver du hjørnerne ??

    mvh
    Aase Schultz
    Familien.schultz@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Hej Annette .

    Jeg er igang med at lave en pung, med samme system - og hvor er din bare flot lavet.
    Jeg har samme spørgsmål som Aase Schultz - håber du kan hjælpe mig.

    Mvh. Camilla Hemmingsen.

    Camillash92@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Hej Aase og Camilla
    Ja må indrømme, at dem fik jeg hjælp til. Kig lige med i starten af september, så fikser jeg lige lidt instruktionsbilleder.
    Go' fornøjelse indtil videre.
    Mange hilsner
    Annette

    SvarSlet