mandag den 30. november 2009

Mikrovirksomhed


Denne blog er så småt ved at udvikle sig til både at omhandle det kreative, men også mine erfaringer som selvstændig.

Ja, der er i den korte tid, siden jeg forlod mit faste job til fordel for "mit eget", blevet knyttet mange udtryk på sådan nogen som mig. Først var det "selvstændig", så blev det "kvindelig iværksætter", og nu til aften lærte jeg et nyt udtryk - "mikrovirksomhed". Jeg er nok stødt på det udtryk før, men havde ikke troet, at jeg var sådan en.

Fik knyttet en masse nye kontakter - eller relationer - gennem et nyt netværk. Første møde i Kvinder i Landdistrikterne. Ja, vi kommer jo ikke ret meget længere ud på landet end her. Så det var da oplagt at deltage. Hørte et yderst inspirerende indslag af Abelone Glahn, er blevet fan, og har igen fået energi- og idé-depoterne fornyet. Skal helt sikkert have fat i hendes bog Vokseværk, som jeg tillader mig at reklamere for her.

Kan ikke sige det nok "Netværk - Netværk - Netværk" og lærte faktisk, at det bør være "Relationer - Relationer - Relationer". Så kom i gang derude - det er skønt at møde nye mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar