lørdag den 5. december 2009

Cool Julemarked

Brugte formiddagen i Kolding på at samle inspiration og købe lidt adventsgaver til mig selv på Designskolens julemarked.

Det var en hel tilfældighed, at jeg fandt ud af, at det i det hele taget fandtes - tak Jette! - så måtte bare se hvad de kunne finde på af nyt.

Der var alt i keramik, strik, smykker, grafik og ellers alt, hvad mit lille kreative hjerte kunne begære.




Så bl.a. disse herlige fingerhandsker - inspireret af pigernes tur til Japan. Når en ung japaner bliver fotograferet, så er det her åbenbart "håndtegnet!" - endnu ikke en dille i min del af verden. Mea Andresen og Maja Theselius har så designet disse handsker, som var et af dagens store hits. Kunne helt sikkert godt vænne mig til at mine fingre var delt lidt anderledes op.





Måtte simpelthen have fingre i disse seje julekort. Er vild med det grafiske og formen!!!
Se mere her. Hvem mon bliver de 3, som får deres julehilsen på en 5-kant. Ja, jeg beholder det ene selv!


Så hvis muligheden er der, så læg vejen forbi Designskolen på Ågade i Kolding. Jeg har i hvert fald fået endnu flere ønsker på min liste.

Go' tur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar