søndag den 27. december 2009

Dejlige gaver



Tænk, hvor er jeg heldig. Jeg sidder i den hyggelige stue med mit nye strikkeprojekt og nyder synet af disse fantastisk flotte Karin Eriksson fyrfadsstager.


Når jeg så begiver mig ud i køkkenet, så slår jeg lige blikket på dette skønne Per Bo dejfad.
Den gode gammeldags facon - bare i nye farver.

Skandinavisk design har virkelig meget at byde på. Hvor er det inspirerende at følge udviklingen, og især se hvad hele retro-bølgen har at byde på. Jeg var lidt skeptisk i starten, men jeg må sige, at jeg er indfanget af tendensen.

Lidt ligesom dengang gamacherne og orange kom tilbage. Med nogen ting, er jeg bare en sæson eller to bagefter...

1 kommentar:

  1. Hej Annette

    Det er lækre julegaver du har dig fået.
    tørklædet til din mor er super flot

    SvarSlet