tirsdag den 9. februar 2010

Besøgte Formland i Herning


Fredag blev brugt i Herning til Formland Messen. Det vil være fuldstændig uoverskueligt at fortælle om alle de seje nye ting, der kommer i butikkerne om ikke så længe, men glæd jer. Der var farver jvf farvekortet på billedet - sort/hvid grafiske udtryk - kitschede glimmerlam, genbrugstasker og meget meget mere.

Jeg vil her lige fremhæve en lille håndfuld af dem, som gjorde mest indtryk på mig. Nogle havde jeg udset mig på forhånd, og andre var bare så iøjnefaldende, at jeg ikke kunne gå forbi.

Cool keramik (krus, vaser m.m.) med de fedeste motiver fra Anna Carin Dahl
Enkle og farveglade smykker og krus fra Louise Kragh
Sokkelamper og andet strik fra Line Dyr
De mest originale tasker i genbrugs- og overskudsmaterialer fra grünBAG
og så min good old all-time favorite ferm LIVING med deres grafiske udtryk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar