torsdag den 11. februar 2010

Multifarvet strik


Inspireret af Unikarina og Karen Klarbæk, som jeg følger med stor interesse, gik jeg helt amok med garn-indkøb.

Da jeg så de to bloggeres inspirerende indlæg om deres strikkeprojekter, så kriblede det i mine lidt uøvede strikkefingre, og ville straks igang. Det er jo ikke et uoverkommeligt projekt at strikke et halstørklæde i 2 ret og 2 vrang, og så bare fortsætte i én uendelighed (det skal maaange gange om halsen). Manglede garnet, så gik med på garn- og stofmesse - fandt det fedeste garn på stedet, og købte STORT ind! Faktisk så meget, at jeg sælger af det.

I glasværkstedet pynter disse bløde (merinould og bomuld) garn-nøgler og giver en fantastisk kontrast til det hårde glas.

Så, hvis I vil i gang, så kom forbi - det koster kun kr. 25,- pr. nøgle og fåes i 16 cool farver - lige efter sæsonens hotte modefarver.

4 kommentarer:

  1. Dét er da glad-i-låget farver, der vil noget. Skønt.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne farver garn du har fundet. God fornøjelse med hasltørklædet... en god måde at komme i gang med at strikke. Jeg sidder med mit eget halstørklæde lige nu - det er skøn og jeg elsker bare alle farverne.

    SvarSlet
  3. Ja, jeg forventer helt sikkert også at lave noget i den citronmåne-gule ligeså snart halstørklædet er færdigt. Er blevet inspireret af din artikel, Anette, og den gule neglelak :o)

    SvarSlet
  4. Hej Karina, ja kommer til at tænke på dig, når jeg skal i gang med at hæfte ender... :o) Fandt du ud af at gøre det på en snildere måde?

    SvarSlet