torsdag den 14. januar 2010

Jeg har været i himlen



Skulle egentlig ikke have været i nærheden af butikker i går, men var for tidlig til en aftale, og havde liiige 20 min. Og så var det, at jeg faldt over denne nye butik på Grønnegade i Vejle. Og hold da op, hvor var det godt! Et slaraffenland af lækre håndgjorte ting - børnetøj, accessories, brugskunst m.m. Syet, strikket, hæklet, filtet!!! Alt i super kvalitet og så oser butikken af hygge og god smag. Det var en sammensmeltning af tekstiler i pangfarver og enkle udtryk i glas og metal.

Der er endnu ikke en hjemmeside at henvise til - den er på vej. Skal nok holde jer opdateret.

Kom hjem med en lille hæklet, ja jeg kan jo kalde det en beholder, som jeg har tænkt mig at bruge til mine visitkort på værkstedet, og når jeg er ude.

Der blev nævnt noget om strikkecafé og andre arrangementer, så jeg glæder mig til at se, hvad programmet byder på. Læg vejen forbi Røge & Co. næste gang, du er i Vejle!

1 kommentar:

  1. Hej Annette

    Ja er det ikke bare en super inspirende butik jeg skal derind i morgen.

    Hilsen Hanne B

    SvarSlet