søndag den 14. marts 2010

Farvehungrende shopper


I fredags lagde jeg lige turen forbi min hjemby Haderslev. Det er altid skønt at komme der tilbage, og se hvordan byen udvikler sig.

Og så fik jeg mig et par nye yndlingsbutikker. Angel Eyes på Nørregade og Xocolatl på Gravene. Dvs. chokoladeuniverset kendte jeg i forvejen, men de har udvidet med en café. Mmmmmm siger jeg bare.
Kagen er næsten spist - den smager himmelsk af passionsfrugt, chokoladecreme og mandelbund.

Hos Angel Eyes stødte jeg bl.a. på de mest fantastiske farvestrålende små fyrfadslyseholdere, som jeg bare måtte eje. Efter en hvid vinter er farverne udenfor så småt ved at være på vej - i hvert fald de gule erantis, så jeg hjalp lige sommeren lidt på vej med et farveorgie i fyrfadslyseholdere og så det sjove læderarmbånd med de mange små blomster fra Skind og Pind.

Neglelakken er måske ikke så "pang", men den gik helt fantastisk til mit nye hjemmeflettede armbånd med josefineknuderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar