lørdag den 20. marts 2010

Håndarbejdsmesse og Strikugler

I kan nå det endnu - til og med søndag er der håndarbejdsmesse i Lillebæltshallerne i Middelfart. Det er bestemt et besøg værd, hvis man er til håndarbejde - tekstil - strik og meget meget mere.

Sammen med, hvad der føltes som tusinder af andre kvinder, myldrede vi ind på standene i fredags, da dørene åbnede kl. 10.00. Der var inspiration og skønne materialer overalt.

Jeg vil nøjes med at fremhæve en enkelt her, og så kan I ellers selv gå på opdagelse på messen eller på linket.


Her får I lige serveret de skønneste ugler!!! Handwork laver bl.a. nogle fantastiske ugler, som fortjener at få lidt reklame. De er morsomme og seje på samme tid. Tjek også lige hjemmesiden med bl.a. kurserne ud. Når jeg en gang får mine strikkeprojekter færdige, så skal jeg have fat i et ugle-strikke-kit fra Handwork.

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine og hvor minder ugler mig bare om favoritserien Twin Peaks ;o)

    SvarSlet